kouroshsport.com

ساخت وبلاگ

تحرک و ورزش در این دوران که نباید زیاد در اماکن عمومی قرار بگیریم و باشگاه ها هم تعطیل هستند، در زندگی روزمره ما به فراموشی سپرده شده است. اما می توانیم با داشتن یک وسیله ورزشی در منزل، وقتی که از سرکار به خانه رفتیم و در هر ساعت از شبانه روز به ورزش کردن بپردازیم. یکی از این لوازمی که می توانیم از آن در منزل استفاده کنیم دوچرخه ثابت آذیموس مدل Az8518 است. 

دوچرخه ثابت آذیموس مدل Az8518 ، یکی از مدل های دوچرخه ثابت ایستاده است و عملکرد آن به صورت مگنتی می باشد. پایه های آن قابل تنظیم است و شما می توانید در هر فضایی که شیب دارد از این دوچرخه ثابت استفاده کنید. 

 دوچرخه ثابت آذیموسمدل Az8518 وزت کمتر از 121 کیلوگرم را تحمل می کند. بر روی نمایشگر کنترلی دوچرخه ثابت می توانید شما اطلاعاتی مانند زمان، تعداد کالری مصرفی، مسافت طی شده و همچنین ضربان قلب را مشاهده کنید.

از قابلیت های دیگر دوچرخه ثابت آذیموس مدل Az8518 می توان به وجود استند موبایل، ضربه گیر پیشرفته، اکسل و محور حرفه ای و همچنین دارا بودن استانداردهای ROHS، CE، ETV، CNAB، GSد، TUV اشاره کرد. 

کورش اسپرت یکی از فروشگاه های لوازم ورزشی است که برای شما خرید حضوری و اینترنتی این دوچرخه ثابت را برای شما فراهم نموده است کافیست برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر از طریق اینترنت به آدرس https://kouroshsport.com و یا بصورت حضوری به آدرس تهران - میدان هفت تیر - خیابان قائم مقام - کوچه سام - پلاک 17 - طبقه همکف مراجعه نمایید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن   

kouroshsport.com...
ما را در سایت kouroshsport.com دنبال می کنید

برچسب : تردمیل, ماساژور پا, ماساژور گردن, صندلی ماساژور, کورش اسپرت, اسکی فضایی, دوچرخه ثابت, نویسنده : کورش اسپرت kouroshsport6 بازدید : 222 تاريخ : سه شنبه 11 آذر 1399 ساعت: 21:38

اسکی فضایی دستگاهی است که جدیدا و در چند سال اخیر مورد استقبال مردم بیشتر از مابقی دستگاه ها قرار گرفته است و یکی از دلایلی که مردم به آن بیشتر علاقه نشان می دهند این است دستگاه اسکی فضایی یا الپتیکال متشکل از ورزش های دستگاه های دیگر مانند پیاده روی، دوچرخه سواری، دویدن و اسکی می باشد. 
اسکی فضایی عضلات بدن مانند دست ها و پاها را همزمان درگیر می کند و همچنین موجب تقویت سیستم قلب و تنفسی می گردد. موجب بالابردن متابولیسم بدن و سوازندن کالری و چربی سوزی می شود و همین امر موجب کاهش وزن می شود. دستگاه اسکی فضایی یا الپتیکال همانطور که از نامش پیداست باید دستگاهی باشد که در آن تجهیزات بیضی مانند به کار رفته است و رکاب های اسکی فضایی یا الپتیکال بصورت بیضی می باشند . 

اسکی فضایی یا الپتیکال انواع مختلفی دارد که بعضی از آن ها دارای دسته های ثابت می باشند که این مدل صرفا مختص نیم تنه پایینی بدن می باشد و بعضی دیگر هم علاوه بر رکاب متحرک، دارای دسته های متحرک نیز می باشند که هم بر روی نیم تنه پایین و هم نیم تنه بالا می شود کار کرد و به اندام دلخواه رسید.

فروشگاه کورش اسپرت ارائه دهنده انواع مدل های اسکی فضایی یا الپتیکال می باشد که شما می توانید هم با مراجعه به سایت این فروشگاه https://kouroshsport.com و هم با مراجعه حضوری به شوروم فروشگاه کورش اسپرت به آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام - نبش کوچه سام - پلاک 17 - طبقه همکف، مدل های مختلف دستگاه را مشاهده نمایید. 

کوروش اسپرت  دوچرخه ثابت   ماساژور پا    صندلی ماساژور   تردمیل  اسکی فضایی  ماساژور گردن      

kouroshsport.com...
ما را در سایت kouroshsport.com دنبال می کنید

برچسب : تردمیل, ماساژور پا, ماساژور گردن, صندلی ماساژور, کورش اسپرت, اسکی فضایی, دوچرخه ثابت, نویسنده : کورش اسپرت kouroshsport6 بازدید : 243 تاريخ : يکشنبه 2 آذر 1399 ساعت: 21:52